torsdag 3. september 2009
Mood: Happy
Music: Eric Hunchinson - Rock'n Roll

Last night i couldn't sleep, because my dwarf hamster ran on it's wheel, and the wheel kept hitting the wall in the cage, so i had to get up several times just to adjust it. It worked out at the end when i finally fell asleep, but when i did, i had a terrible nightmare.

I dreamt that on my way to work, walking in the pedestrian lane, green light, a car chase broke out with police and a villain, and i got run over. My body was cut in half, so my legs were gone!
All my guts spilled out, and i just laid there, helpless. I woke up though, what's up with me and nightmares?



Humør: Glad
Musikk: Eric Hunchinson - Rock'n Roll


I natt fikk jeg ikke sove, fordi dverghamsteren min løp på hjulet sitt, og hjulet fortsatte å treffe veggen i buret, så jeg måtte stå opp flere ganger bare for å fikse det. Det ordnet seg til slutt da jeg endelig sovnet, men da jeg gjorde, hadde jeg et fryktelig mareritt.

Jeg drømte at på vei til jobb, gående på fotgjengerfeltet, grønt lys, startet en biljakt med politi og en forbryter, og jeg ble påkjørt. Kroppen min var delt i to, og beina mine var borte!
Alle invollene mine este ut, og jeg bare lå der, hjelpesløs. Jeg våknet opp da, hva er det med meg og mareritt?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar