torsdag 17. september 2009
Mood: Happy
Music: Matchbox 20 - Unwell

Ok, well i haven't blogged in a few days, honestly i've been a little lazy.
I've been at the hair dresser, good feeling, and i feel a little bit naked on my head.


I've written standard postal letters to my friends in The Usa, South Africa, and Namibia, but not gotten to send it quite yet, but it's going to be a suprise! I'm going to post on the blog what i sent later when they've received their letter. You never know who's reading the blog, maybe that would have ruined the suprise if they found out here? Yeah, i would think so.

I've finally cleaned up in my room, and everything's neat now and ready to be visited! I would rather not have friends visiting when my room is dirty..

Dad bought crown ice from the ice cream van and got free smarties, Yummy!



Humør: Glad
Musikk: Matchbox 20 - Unwell


Ok, så har jeg ikke skrevet blogg på et par dager, jeg har ærlig talt bare vært litt lat.
I det siste har jeg klipt meg, deilig følelse, men føler meg litt naken oppå hodet.

Har skrevet postbrev til vennene mine i Usa, og Sør afrika og Namibia, men ikke rukket å sende dem enda, men det skal bli en overraskelse! Poster opp senere når de har fått brevet om hva jeg har sendt. Man vet aldri hvem som leser bloggen, kanskje det ville ødelagt overraskelsen hvis de fant det ut her? Ja, tror nok det.

Har endelig ryddet rommet, så nå er det klar til å besøkes! Vil helst ikke at venner besøker rommet når det er rotete..

Pappa kjøpte krone is fra is bilen og fikk med seg smarties, nam!


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar