torsdag 17. september 2009
Mood: Happy
Music: Savage Garden - To The Moon And Back

Today i've been hanging out with Patrik and Ralph.
We went to kjelsås, grefsen to get a terrarium in full glass, it was heavy.
375 Liter 125 cm lenght x 60 Hight x50 depht comes out to 99,6 gallons.

We didn't have a car, so it was all carrying heavy duty, allthough i dropped the terrarium lightly on the ground, it was no breaks in the glass whatsoever. I'll be decorating it as soon i get enough money.

Shopping list, and what i need:
* Playsand
* All plastic shower caddie
* Roots
* Airstone & pump
* Small round rocks
* Shells
* Plastic plants, decoration
You can read more on THIS site and watch THIS video which is my inspiration.
By the way NEVER, if you ever get hermit crabs, put them in painted shells watch
THIS video.
-
Humør: Glad
Musikk: Savage Garden - To The Moon And Back
I dag har jeg hengt med Patrik og Rolf.
Vi dro til kjelsås, grefsen for å hente et terrarie/terrarium i fullt glass, og det var ganske tungt.
375 liter 125 cm i lengden x 60 cm i høyden x 50 cm i dybden blir til 99,6 gallons.
Vi hadde ikke bil, så det var frakting av knuselig tungvare, selv om jeg slapp terrariet på bakken lett, var det ingen brudd eller knus i glasset. Jeg skal dekorere terrariumet så fort jeg får penger, evnt. lønn.
Handle liste, hva jeg trenger:
* Lekesand
* All plastikk dusj stativ
* Røtter
* Luftstein og pumpe
* Små runde steiner
* Skjell
* Plastikk planter, dekorasjon
Du kan lese mer på DENNE siden og se DENNE videoen som er min inspirasjon.
Forresten, ALDRI, hvis du bestemmer deg for å skaffe eremitt kreps, putt dem i malte skjell se DENNE videoen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar