lørdag 29. august 2009
Mood: Happy
Music: Black Eyed Peas - I Got A Feeling


Today i went to center Stovner to meet Ralph, he took the bus and it took a long time before he arrived. Meanwhile i went up to the pet shop on the second floor, and bought bedding for my drawf hamster. Take 3, pay for 2! After that i went to G-Sport, and met Anders who worked there, and later Marius B who came by to visit Anders.
When Ralph came, we went to Ultra mat, and bought something to eat, and went around the center through most of the stores. We were going to eat ice cream, but i didn't find what i wanted so we dismissed it. When we sat down, i saw Marius A. with a friend of his, so i called them over.


Vi hung out a bit, and after that Ralph had to leave, and so did i. I walked him to the bus stop, while he took the bus, and i walked. While walking home i met an old classmate of mine, Samira, it was very nice, but unfortunetly we don't have much contact anymore.


Humør: Glad
Musikk: - Black Eyed Peas - I Got A Feeling


I dag dro jeg til stovner senteret for å møte Rolf, han tok bussen så det tok sin tid.
I mens jeg ventet på at han skulle komme, dro jeg opp til dyrebutikken i 2. etasje og kjøpte jeg sagflis til dverghamsteren min. Ta 3, betal for 2! Etter det dro jeg til G-Sport, og møtte Anders som jobbet der, og senere Marius B. som kom en tur for å besøke Anders.

Da Rolf kom så dro vi til Ultra mat, og kjøpte noe å spise, og dro litt rundt på senteret gjennom de fleste butikkene. Vi skulle spise iskrem, men så fant jeg ut at de ikke hadde det jeg skulle ha, så droppet det. Da vi satt oss ned, så jeg Marius A. med en kompis, så jeg ropte dem over.

Vi hang litt, og etter det måtte Rolf dra, og jeg måtte dra. Jeg fulgte han ned til bussholderplassen, og han tok bussen hjem, mens jeg gikk.
På vei hjem møtte jeg en gammel klassevenn, Samira, det var veldig hyggelig, men har desverre ikke kontakt med henne lenger.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar