søndag 30. august 2009
Mood: Happy
Music: Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

Today i've only been relaxing with my family.
Later on the day my mom and i went outside to grill corn and meat, and i took my kite with me.
The wind was blowing hard, but the wind blew, and then it went quiet, and blew again.

Finally we've ordered a trip from Oslo to Fredrikshavn Denmark with
Stenaline September 25th! Looking forward to it!


Humør: Glad
Musikk: Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

I dag bare slappet av jeg hjemme med familien.
Senere på dagen dro jeg og mamma ut for å grille mais og kjøtt, og jeg tok med meg dragen min.

Det var ganske kraftig vind, men vinden blåste, så stod det stille, også blåste det igjen.

Nå har vi endelig bestillt tur fra Oslo til Fredrikshavn Danmark med Stenaline den 25. September!
Gleder meg!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar