mandag 24. august 2009
Mood: Happy
Music: Donkeyboy - Ambitions


I had my first workday today! I took the advice from my cousin last night that i should wake up, and smile just to smile, and you know what? It worked! Then i turned on my Mp3 player to get more motivated, and i came across a song i simply love, which is called Until June - Sleepless .
When i sat on the train to get into town, i expected that my ticket would be stamped by the
conductor, but to all expectations, the conductor went right by me 3 times when i tried to
Show and hand him my ticket. He saw me, but he didn't react to it. That's what i call a free ride!


The paid jobtraining started 10 Am, and lasted til 15.30 Pm, with 5 minutes of breaks each hour.

After the jobbtraining i went home, and was home about 16.30 Pm, and i fell asleep.
That's a wrap!

Humør: Glad
Musikk: Donkeyboy - Ambitions


I dag var jeg på min første jobbdag! Jeg tok rådet fra fetteren min fra i natt om at jeg skulle stå opp, og smile bare for å smile, vet du hva? Det funket! Også slo jeg på mp3 spilleren min for å bli mer motivert, og jeg kom over en sang som jeg elsker, nemlig Until June - Sleepless .
Da jeg satt på toget for å komme meg til byen forventet jeg at flexikortet mitt skulle bli stemplet i den betjente vognen som jeg hadde satt meg inn i, men til all forventning gikk kontrolløren forbi meg 3 ganger da jeg prøvde å vise han billetten. Han så meg, men gjorde ikke noe. Gratis tur!


Det lønnede jobbkurset startet kl 10 Am, og varte frem til klokken 15.30, med 5 minutter pause hver time.

Etter kurset dro jeg hjem, og var hjemme sånn ca 16.30, og sovnet.
Det var en jobb dag det!

1 kommentarer:

Hai sa...

I told you so.. keep rockin'

Legg inn en kommentar