mandag 24. august 2009
Mood: Happy
Music: Milow - Ayo Technology

I'm home after a trip with my cousin.
We went to Bislett kebab, my last one for now, because i've been thinking about not
eating more kebab for a while.

After we finished our meal, we drove to Ekeberg to catch the beautiful view over the city,
and have a conversation about all and nothing.

My Jobtraining starts at 10 Am today, and i think it's about time to go to bed if i should be
able to wake up 07.30Am. Good night!


Humør: Glad
Musikk: Milow - Ayo Technology

Da har jeg kommet hjem fra en tur med fetteren min.
Vi dro blandt annet til Kebaben på Bislett, min siste kebab for nå, fordi jeg har
tenkt å legge kebab på hyllen foreløpig.

Etter at vi ble ferdig med å spise, kjørte vi til Ekeberg for å se på den flotte utsikten,
og ha en prat på tykt og løst.

Jobbkurset mitt starter klokken 10 Am i dag, og jeg burde vel legge meg hvis jeg skal klare å komme meg opp kl 07.30 Am. God natt!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar