søndag 23. august 2009
Mood: Calm
Music: Sivert Høyem - Into the sea

I was originally going out with my friend Kim today, but i found out that i was a stay-home person today, everything because of acne.

Acne gives you less self confidence and self esteem, and therefore it's hard to be among people.
I'm currently using Proactive Solution and it should fix it self at the end.
Every tale has to have an happy ending, but not for this type of acne, it's going down!
To have acne for a man is like having a period, where you want to have least contact with people.

Kim handled the rejection pretty well, he's very understandable, thank god i have friends like him.
That's what i appreciate , it's not allways said, at least not straight forward.

I'm going to try meeting my cousin later today, night time.


Humør:
Rolig
Musikk: Sivert Høyem - Into the sea


Jeg skulle egentlig finne på noe med Kim i dag, men jeg fant ut at jeg var en hjemmeperson i dag, alt pågrunn av en kvise.

Kviser svekker selvtillitten veldig, og dermed er det vanskelig å vise seg blandt folk.
Jeg bruker
Proactive solution og det burde ordne seg til slutt.
Alle eventyr må jo ha en lykkelig slutt, men ikke for denne kvisen.
Å få en kvise som gutt er som å ha mensen, man vil bare ha minst kontakt med folk.


Kim taklet det ganske bra, og var veldig forståelig, takk pris for at jeg har sånne venner.
Det er sånn man setter pris på, men ikke alltid sier, i hvertfall ikke rett frem.


Skal prøve å få møtt fetteren min i dag, om natten.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar