lørdag 22. august 2009
Mood: Calm
Music: U2 - Magnificent


I had a nightmare last night, and i dreamt that i was in a car accident. This is how it happend:

It was a day it was snowing hard, and my car had just parked in front of two empty cars
which were behind us in the parkingspot, streetwise.

I saw a snow plower come closer, and i thought is was going to drive by, but it didn't.
The snow plower drow right into the empty cars behind me and crushed them into nothing,
the door by my side next to the drivers seat, had frozen up, and the snow plower had in a way pushed the cars toward the car i was sitting in and my seat got pushed together as a cube with me in it, right when i crawled into a birth-position, i woke up. I felt shocked as i layed stif of fear.


A couple of minutes later, i open my eyes and everything was OK.

By the way, i didn't get to cut my hair today, i woke up too late.
Imagine me getting bald before the winter season instead.
Wouldn't that be fun?


I'm thinking about cleaning my room, it's kinda messy here.


Humør: Rolig
Musikk: U2 - Magnificent

Jeg hadde mareritt i natt, og drømte at jeg var i en bil ulykke. Slik foregikk det:

Det var en dag det snødde kraftig og bilen nettopp hadde parkert foran to tomme biler som lå bak oss på parkeringsfeltet, gatelangs.
Jeg så en snømåker komme nærmere, og trodde den skulle kjøre forbi, men det gjorde den ikke.
Den kjørte rett inn i de to tomme bilene bak meg og knuste dem i filler, døren på min side
i passasjersetet foran, hadde fryst seg sammen, og snømåkeren hadde på en måte dyttet de bilene bak inn mot bilen der jeg satt og setet mitt ble presset sammen som en kube med meg i den, i det jeg krøp om til fosterstilling, våknet jeg. Jeg følte meg lammet der jeg lå, stiv av skrekk.

Etter et par minutter lukket jeg opp øynene og alt var OK.

Jeg fikk forresten ikke klippet håret i dag, våknet opp litt sent.
Tenk om jeg skaller meg for vinter sessongen i steden?
Hadde ikke det vært gøy? :)

Nå tenker jeg at jeg burde starte med å rydde litt på rommet, det er mye rot her.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar