fredag 28. august 2009
Mood: Sleepy
Music: Aqua - Back To The 80s

I didn't go to sleep before 04.00Am tonight because i couldn't sleep.
Early today morning about 07.30Am i heard a chainsaw outside. It was like an alarmclock with slumberfunction, and continued til about 09.00Am.

It was a man who trimmed some trees. The trees he were trimming i don't remember was there before or not, or simply don't remember at all.
I live in a nice neighbourhood, where people can make noises whenever they want! Unacceptable!
I didn't get to sleep again, but tried to close my eyes. I had my day off, and was thinking about sleeping all way out, but no. A few minutes later my neighbour starts hammering powerfull on the walls and floor before 10 o'clock, and kids yelling! Isn't it fantastic?

Can't sleep again now, think i'm just gonna lie here with my eyes open for a while.
Maybe i should call Ralph, and ask him how he's doing.
I had to cancel, or move my appointment with him because i didn't get enough sleep on 3 hours.

Maybe i'll meet him tomorrow?



Humør: Trøtt
Musikk: Aqua - Back To The 80s


Jeg la meg ikke før klokken 04.00Am i natt fordi jeg ikke fikk sove.
Tidlig i dag morges sånn ca kl 07.30Am hørte jeg en motorsag utenfor. Den var som en vekkeklokke med slumrefunksjon, og fortsatte til rundt 09.00Am.
Det var en mann som trimmet noen trær. Trærene som han trimmet husker ikke om de lå der fra før eller ikke, eller er det rett og slett jeg som ikke husker.
Jeg bor i et hyggelig nabolag der folk kan bråke når de vil! Uhørt!
Jeg fikk ikke sove igjen, men prøvde å lukke igjen øynene. Jeg som hadde fri i dag, og tenkte å sove ut litt, men nei. Et par minutter senere begynner naboen over å hamre kraftig på vegg og gulv før klokken var 10, og unger som skriker! Er det ikke det fantastisk?

Får ikke sove igjen nå da, tror jeg bare ligger her med øynene åpne en liten stund.
Kanskje jeg skal ringe Rolf, og se til hvordan han har det.
Måtte kansellere, eller flytte på møtet med han fordi jeg ikke fikk nok søvn på 3 timer.
Kanskje jeg møter han i morgen?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar