fredag 28. august 2009
Mood: Tired
Music: Empire Of The Sun - We Are The People


After work today i called Ralph, and we made arrangements meeting later today.
I wanted Ice cream, while i was speaking on the phone, so i suggested we go to center storo and eat it there, and just hang out.

Mom received a gift card from Stena Line by the way, so we're gonna use it with pleasure.
We have been planning to go September 11th friday afternoon (May the americans rest in peace).

I'm looking forward to spending some quality time with my family!


Humør: Sliten
Musikk: Empire Of The Sun - We Are The People

Etter jobb ringte jeg Rolf, og vi har planlagt å møtes senere i dag.
Jeg fikk lyst på is krem, mens vi var på telefon, så jeg foreslo at vi stikker til storo senteret og spiser den der, og bare henge.


Mamma fikk forresten et gavekort til Stena Line, så det skal vi bruke med glede.
Vi har planlagt å dra 11. September fredag ettermiddag (Må amerikanerne hvile i fred).

Gleder meg til å tilbringe kvalitetstid med familien min!

God natt!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar