tirsdag 25. august 2009
Mood: Hungry
Music: Roger Sanchez - Another Chance

I'm off to work soon, in about 20 minutes.
I woke up, took a shower, and when i was finished ready to get changed, i found out that i needed pants! I have 3 pair of jeans, poor, but i grew out of the other ones, and the rest is workout pants, Harry, but that's how it is. Allright, i have to finish my breakfast, not healthy, but it's what i have available right now. 2 pizza slices, one banana, and Milk!

" I wake up when i fart at night, while asleep, so i don't get to sleep very much " - Hahaha!


Humør: Sulten
Musikk: Roger Sanchez - Another Chance

Nå skal jeg straks på jobb, om drøye 20 minutter.
Jeg våknet opp, tok meg en dusj, og da jeg ble ferdig å skulle skifte, fant jeg ut at jeg trenger bukser! Jeg har 3 par jeans, lite fattig, men jeg vokste ut av de andre, og resten er joggebukser, lite Harry! Ok, nå må jeg bli ferdig med å spise frokosten min, ikke sunt, men det er det jeg har tilgang til akkurat nå. 2 Pizza stykker, en banan og Hel melk!

" Jeg våkner opp når jeg promper om natten, mens jeg sover, så får egentlig ikke sove i det hele tatt." - Hahaha!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar