søndag 6. september 2009
Mood: Happy
Music: Kings Of Leon - Use Somebody

Allright, today i got signed up for work unwillingly, but i gave it a shot anyway from 14.00 - 19.30, work went fast, so i had no problem with that, at least i didn't spend a day at home doing nothing, but doing nothing, isn't that what sundays are used for, or at least recover from a hangover?

Robert called, and we're going to hang out tomorrow. He doesn't live too far away from me, just right across the street, so i guess that is Ok!



Humør: Glad
Musikk: Kings Of Leon - Use Somebody

Da var det klart at i dag så ble jeg skrevet opp for å jobbe ufrivillig, men jeg prøvde likevel fra 14.00 - 19.30, arbeidstiden gikk fort, så jeg hadde ikke noe problem med det, jeg brukte i hvertfall ikke dagen til å gjøre ingenting, men ingenting, er det ikke det søndager brukes til, eller til å bli vel fra nattens fyllesyke?


Robert ringte, og vi skal henge i morgen. Han bor ikke så langt unna meg, bare rett over gata, så jeg tror det funker!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar