mandag 7. september 2009
Mood: Happy
Music: Ne-Yo - Closer

Motivation Mp3 playlist:

1. Black Eyed Peas - I Got A Feeling
2. Flo Rida - Right Round
3. Aqua - Back To The 80's
4. David Guetta - When Love Takes Over

5. Dancing Dj's Feat. Roxette - Fading Like A Flower
6. Pendulum & Freestylers - Painkiller
7. Dj Tiesto - He's A Pirate

8. Madcon - Beggin'
9. Robbie Williams - Let Me Entertain You

10. Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

These are the songs i currently have on my Ipod Shuffle! Download them and listen for a moodlifter, expect a lot of energy from these songs if you need a little motivation! It works for me! The Motivator Deluxe! You may ask why i don't fill my 1Gb fully out, well i got to be honest like allways. I don't want to shuffle through my humongous viraety of songs. I only want to listen to songs which gives me "benefit" of energy, and makes me happy!



Humør: Glad
Musikk: Ne-Yo - Closer

Disse er sangene jeg foreløpig har på Mp3 spilleren min! Last ned og hør på dem for en humør-løfter, forvent mye energi fra disse sangene hvis du trenger en liten motivasjon! Det funker for meg! Motivator Deluxe! Du lurer kanskje på hvorfor jeg ikke fyller min 1Gb helt ut, vel nå må jeg jo være ærlig som alltid. Jeg vil ikke bla gjennom hele mitt sortement av sanger. Jeg vil bare høre på sanger som gir meg "frynsegoder" som gjør meg energisk, og som gjør meg glad!







0 kommentarer:

Legg inn en kommentar