mandag 7. september 2009
Mood: Happy
Music: Westlife - When You're Looking Like That

Today i hung out with Robert and his stepbrother Chris.
We went to the mall at strømmen to browse through the many stores. First we ate at, correction THEY ate at Burger King, i just sat there and watched because i swore to not eat Burger King or McDonalds anymore. Check out
this video, it's so disgusting.

After we were done we went to the Ice cream bar, sat down and chatted for a while.
We then went to this ferret farm and petted the ferrets. It was the first time for me, so i was a little bit scared, but found out it was Ok. Now i smell like ferret, time to shower!


We spent about 2 - 3 hours at the ferret farm, and when we were done, we drove back to Roberts house, and i met Christian his brother. We chatted a while, and then i went home to take the night.




Humør: Glad
Musikk: Westlife - When Your'e Looking Like That


I dag hang jeg med Robert og ste-broren hans Chris.
Vi dro til stømmen senter for å kikke litt i de mange butikkene. Først så spise vi på, rettelse DE på Burger king, mens jeg bare satt å så på dem spise fordi jeg sverget at jeg ikke skulle spise på Burger King eller McDonalds mer. Skjekk denne videoen, den er så ekkel.

Etter at vi ble ferdige, dro vi til iskrem baren, og satte oss ned for å snakke litt samt ta en is.
Vi dro deretter det til en ilder oppdretter og klappet ildrene. Det var første gangen for meg, så jeg var litt redd, men fant ut at det var trygt. Nå lukter jeg som ilder, på tide å dusje!

Vi tilbragte 2 - 3 timer hos ilder-oppdretteren, og når vi var ferdig, kjørte vi tilbake til huset til Robert, og jeg møtte Christian, Roberts bror. Vi snakket litt , og etter det dro jeg hjem for å ta natten.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar